מטבח שף מעורר חושים

אצלנו בטאו ריזורט אירועים, מאמינים שהאירוע המושלם הוא כזה שמעורר את כל החושים. 
אחד המשמעותיים שביניהם הוא כמובן חוש הטעם.

אנו מזמינים אתכם לחגוג איתנו באירוע מרגש של פעם בחיים, ולחוש בטעמים ייחודיים מקצוות העולם. היצירתיות שלנו באה לידי ביטוי בכל הפרטים הקטנים, אלה שעושים את כל ההבדל מבחינתנו. תנו לנו להוביל אתכם למחוזות המופלאים של עולם הקולינריה הצבעוני והמרגש שלנו. החזון שלנו הוא להעניק לכם ולאורחים שלכם חוויית אירוח עוטפת, מיוחדת ובלתי נשכחת.

חוויה קולינרית עולמית

אם תשאלו אותנו, חוויה קולינרית היא חוויה שמורכבת מרבדים עמוקים שהם מעבר לטעמים. השאיפה שלנו היא ליצור תחושות של עונג והנאה, רגשות של תשוקה, אהבה, יצירה, וכמיהה לעוד. אצלנו בטאו ריזורט אירועים, החוויה הקולינרית המרשימה תתחיל כבר בשלב קבלת הפנים החמימה.

האורחים שלכם יגלו שהם למעשה  בתחילתו של מסע תענוגות חובק עולם. מסע זה כולל מגוון טעמים ייחודיים שנבחרו בקפידה ונוצרו בתשוקה רבה במטבח הפתוח שלנו. שף הבית שלנו מנצח על צוות המטבח המיומן ויחד הם יוצרים את המנות הטובות ביותר. לאחר קבלת הפנים החגיגית וטקס החופה המרגש, האורחים שלכם יצללו פנימה אל תוך אולם האירועים. המסע הקולינרי שלהם יעמיק כשיפגשו במנות העשירות שהותאמו להם מראש באופן אישי וייחודי. אנחנו אמנם משוחדים, אבל תאמינו לנו כשאנחנו אומרים שמובטחת להם אהבה מביס ראשון.

חגיגה של טעמים

התפריט הקולינרי העשיר שלנו נבנה על ידי שף הבית שלנו, ולמעשה מתחלף בהתאם לעונות השנה ולהתפתחויות בעולם הקולינריה הרחב והמגוון.

התפריט מתבסס על טעמים ייחודיים מכל העולם, מיוצר מחומרי גלם משובחים, ומותאם באופן אישי לחוגגים. כך ניתן לבחור את אופי הגשת המנות במהלך האירוע, ולערוך חתונה טבעונית או חתונה צמחונית. לצד המנות המגוונות שיוגשו לאורחים שלכם, יעמדו לרשותם בנוסף שירותי בר האלכוהול והקוקטיילים ובר הקפה. אורחיכם יוכלו להנות ממשקאות קלים או שתיה חמה, או מקוקטיילים אקזוטיים ומשקאות אלכוהוליים משכרי חושים

כל אורח הוא עולם ומלואו

אנו דוגלים בהכנת מנות ברמת האיכות הגבוהה ביותר ולא מוכנים להתפשר על פחות ממנה. מסיבה זו  כל המנות שלנו מתבססות על חומרי גלם משובחים ונעשות בטכניקות המתקדמות ביותר.

מבחינתנו, כל מנה שמוגשת לכל אורח שלכם מסמלת את הרצון שלנו להעניק לו את התחושה שהוא אחד ומיוחד, שהשקענו בו מחשבה ויצירתיות, שאכפת לנו מהחוויה שלו ושההנאה שלו חשובה לנו. לכן שף הבית שלנו, דואג לנצח כל העת על צוות המטבח המדהים שלנו, ולשים דגש על הטעם, הריח והמראה של כל מנה ומנה. המנות מוקפדות ואסתטיות, צבעוניות ומעוצבות באופן מעורר חושים וטומנות בחובן את המסר שבשבילנו, כל אחד מהאורחים שלנו הוא עולם ומלואו וראוי לטוב ביותר.

אירוע של פעם בחיים

אנחנו רוצים להגשים לכם את אירועי החלומות, אלה שחלמתם עליהם עוד מאז שהייתם ילדים.
וגם את החלומות החדשים והרעננים שלכם שמעוררים בכם תחושת ריגוש והתלהבות.

אנחנו רוצים לייצר בעבורכם את חווית האירוע המושלמת, החל מעיצוב האווירה ועד להתאמת התפריט האידאלי.

אתם רוצים שהאורחים שלכם ייהנו ממטעמים ייחודיים ובלתי נשכחים, ומשירות אישי ומקצועי. אתם גם רוצים שהם לא יפסיקו לדבר על כמה הם נהנו מהאירוע שלכם.

טאו ריזורט אירועים הוא המקום המושלם בשבילכם.

צרו איתנו קשר עוד היום ושריינו תאריך לאירוע שלא יישכח לעולם.

צרו קשר

התחל שיחה עם נציג
💬 טאו ריזורט אירועים
גן אירועים במרכז טאו ריזורט אירועים
שלום 👋
איך אנחנו יכולים לעזור לך?