החוויה שלכם

תמיד חלמתם לערוך את טקס החופה שלכם על המים?

האם דמיינתם חתונת שישי בצהריים, עיצוב אורבני מרהיב ומנות שף שאי אפשר להפסיק לאכול? הגעתם למקום הנכון, זה שיגשים לכם את כל החלומות.

טאו ריזורט אירועים, גן אירועים אורבני הממוקם בצומת כנות, המיועד לאירועים של עד 700 אורחים. בימינו, רוב האנשים בוחרים לחגוג את האירועים שלהם במרחבים פתוחים וייחודיים. רובם נוטים להעדיף את המראה הפסטורלי, ולחגוג אל מול נופים מרהיבים שמקנים תחושת אווירה קסומה. גן האירועים היוקרתי שלנו נחשב למקום האידאלי להפקת מגוון אירועים פרטיים וחתונות מיוחדות. אולם החתונות משלב בין עיצוב עוצר נשימה, לבין מחשבה רבה על נוחות האורחים. השאיפה העיקרית שלנו היא להעניק לכם חווית אירוח טוטאלית ובלתי נשכחת.

מתחם יוקרתי בעל קסם אותנטי

מיד כשמגיעים למתחם היוקרתי שלנו מרגישים שמדובר בחווית אירוח יוצאת דופן שאין דומה לה. העיצוב הייחודי שלנו מתבטא באלמנטים תרבותיים ממדינות שונות בעולם, ומקנה תחושה של נופש. אם באתר ריזורט יוקרתי ומפנק, או במדינה אקזוטית שמעלה ניחוחות אותנטיים ומפתיעים.

עיצוב החופה על המים מעניק למעמד המיוחד והמשמעותי של בני הזוג גוון רומנטי וציורי. המתחם כולל גם בריכה מחוממת גדולה ומהממת ביופיה. ניתן להשתמש בה בחתונת קיץ חמימה, או בחתונת חורף קרירה וקסומה, כשהמתחם מקורה. הושקעה מחשבה רבה בתכנון העיצוב והאווירה במקום באופן שיתחשב כמה שיותר בצרכיהם ובנוחותם של אורחי האירוע. כך תוכלו למצוא באיזור הגן הפתוח פינות ישיבה מזמינות ומטופחות, ונדנדות שמקלילות את האווירה.

חוויה קולינרית המושלמת

אם יש משהו שיכול ליצור את ההבדל בין אירוע נחמד לאירוע בלתי נשכח זה האוכל.

שף הבית שלנו, אסי שמלוב, יבנה בעבורכם את התפריטים המוקפדים והמובחרים ביותר. כאלה שיקפיצו את האירוע שלכם ויספקו לאורחים שלכם סיבות לשבח ולפאר את הבחירה שלכם בנו. אנו דוגלים בהגשת מנות איכותיות ואסתטיות, בעלות טעמים שישמחו ויענגו את החך של האורחים שלכם. בשלב קבלת הפנים תוכלו להנות מדוכני האוכל האקסקלוסיביים שלנו, שיציעו לכם טיול קולינרי מסביב לעולם. התכוננו לחוות טעמים אותנטיים וניחוחות מופלאים שיטיסו אתכם ברגע למדינה אחרת. בהמשך האירוע, יוגשו מנות אישיות במתכונת לפי בחירתכם, ובהתאם לתפריט האישי שבנינו יחד בטרם האירוע

הרעיון שלכם הופך למציאות

גן האירועים שלנו תוכנן באופן שמאפשר לכם לעוף עם הדמיון ולהגשים ביצירתיות את אירוע החלומות.

אנו מציעים מגוון רחב של סגנונות עיצוב, לפי קונספט שתבחרו, או רצון לעורר תחושה מיוחדת. מבחינתנו האפשרויות הן אינסופיות, ונשמח ללוות כל יוזמה, רעיון או משאלת לב שלכם. אולם האירועים האורבני שלנו יפהפה, וכולל גם ערכת תאורה ייחודית ואנכית. הערכה מאפשרת לערוך צילומים איכותיים במקום, ולתעד את כל רגעי הקסם שלכם במהלך האירוע.

מוזמנים להגיע ולהתאהב

אנו בטאו ריזורט אירועים מאמינים שהלקוחות שלנו ראויים לשירות הטוב והמקצועי ביותר.

 אנו דואגים לספק לכם אותו, החל משלב התכנון של האירוע ועד לשלב שבו החלום מתגשם. עם ניסיון וידע רבים בעולם הפקות האירועים, דאגנו לבחור בפינצטה את הצוות המסור והמקצועי שלנו. אנו עובדים עם מגוון ספקים מקצועיים שמלווים אותנו כבר שנים, ועושים עבודתם נאמנה. והכל על מנת לייצר בעבורכם חווית אירוע מיוחדת ומרגשת. כזאת שתשאיר בכם טעמים טובים, זכרונות בלתי נשכחים, והרבה שמחה ואהבה בלב.

צרו קשר

התחל שיחה עם נציג
💬 טאו ריזורט אירועים
גן אירועים במרכז טאו ריזורט אירועים
שלום 👋
איך אנחנו יכולים לעזור לך?