אירועי חברה ואירועים עסקיים שונים ויחודיים

אולמות מפוארים להרצאות מערכת הגברה ותאורה,
מערכת מולטימדיה ושטחים נרחבים.

האירוע העסקי המושלם

מחפשים את המקום המושלם להפקת אירוע החברה השנתי שלכם?


נמאס לכם כבר ממקומות בנאליים לערוך בהם כנסים עסקיים וימי עיון לעובדים שלכם?
מחפשים בנרות אווירה ייחודית לערוך בה תערוכה או השקה מעניינת?

אצלנו בטאו ריזורט אירועים, ניתנת לכם ההזדמנות להתנתק לכמה שעות מחיי היום יום השגרתיים שלכם.  תוכלו להגיע לאתר מרהיב ויוקרתי שייתן לכם את התחושה שנסעתם לחו"ל מבלי לעלות על מטוס. אנו מזמינים אתכם להנות מחוויה אקסקלוסיבית ובלתי נשכחת שהאורחים שלכם לא יפסיקו לשבח ולדבר עליה. אנו נלווה אתכם יד ביד, בשלב הפקת האירוע העסקי, ובניית התפריט הקולינרי בכפוף לתעודת כשרות. בנוסף, נדאג לעיצוב ומיתוג האירוע שיותאמו לכם באופן אישי ויעניקו את התחושה הרצויה מבחינתכם.

להוסיף קצת צבע לחיי השגרה

אצלנו בטאו ריזורט אירועים, יש את כל הנדרש על מנת לייצר לכם אירועים עסקיים מנצחים. גן האירועים המושקע והיפהפה שנמצא באזור המרכז, פועל מתוקף רישיון עסק. המתחם נגיש ונוח להגעה, מציע חניה בשפע לכל האורחים שלכם וגישה נוחה לרכבים לפריקת ציוד.

המקום מעוצב בסגנון אקלקטי וטרופי ומשלב מוטיבים מרחבי העולם. כך שמיד שמגיעים אליו מרגישים את האווירה השונה ונמלאים בתחושת השלווה שמאפיינת נופש.

המתחם כולל בריכה מהממת וצלולה לשימוש האורחים, לטבילה ושחיה בכל עונות השנה. במידה ואינכם מעוניינים להשתמש בבריכה, תוכלו תמיד לשבת לצדה ולהירגע למראה המים השלווים. פינות הישיבה עוצבו באופן מוקפד ואסתטי, ומשלבות בין נוחות ליופי ויצירתיות. הבריכה מקורה ומחוממת בחורף. בנוסף, המתחם כולל ערכת תאורה ייחודית ואנכית, שמאפשרת חווית צילום מדהימה ואיכותית. אצלנו תוכלו לערוך אירועי הרמת כוסית, מסיבות לעובדים, ימי גיבוש מפנקים, השקות מוצר, הרצאות והדרכות.  

בין לקוחותינו

לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

רן מנהל חטיבה עסקית
077-8042176

כל מה שאתם צריכים לדעת!

כן מתחם טאו ריזורט אירועים ממוקם 30 דקות ממרכז ארץ
בסמוך לצירים מרכזים כגון כביש 6 וכביש 4 כביש 7

למתחם יש חניה פרטית בשפע רב המכילה עד כ- 2200 אורחים.

רבנות מועצה גזר, ירק גוש קטיף כל השנה ניתן לעשות אירוע עם כל כשרות מהודרת נוספת לפי דרישה.

יש לנו רישיון עסק ומנהל אירועים שאחראי לכל אירוע שמתקיים אצלנו.

כן בריכה זה עבור אירועים יש מציל והבריכה מחוממת כל ימות השנה לפי הצורך.

כן קיימת אצלנו נגישות מלאה ויועץ נגישות של המקום.

כל סוגי האירועים ניתן לעשות אצלנו  ימי גיבוש, כנסים, תערוכות, וכ'ו

האורחים שלכם יגלו שהם למעשה  בתחילתו של מסע תענוגות חובק עולם. מסע זה כולל מגוון טעמים ייחודיים שנבחרו בקפידה ונוצרו בתשוקה רבה במטבח הפתוח שלנו. שף הבית שלנו מנצח על צוות המטבח המיומן ויחד הם יוצרים את המנות הטובות ביותר.

תפריט קולינרי מעורר חושים

אצלנו בטאו ריזורט אירועים, דוגלים בהגשת מנות ייחודיות, צבעוניות ומענגות שיתרמו לאווירה של האירוע שלכם. בין אם מדובר באירוע בוקר, צהריים או ערב, אנחנו נדאג ליצירת חוויה קולינרית מושלמת.

על התפריט הקולינרי מנצח שף הבית שלנו, אסי שמלוב, אמן יצירתי וחדשני. שמלוב יבנה בעבורכם תפריטים עונתיים ויוצאי דופן בטעמים, בניחוחות ובעיצוב החזותי שלהם. במטבח שלנו משתמשים בחומרי הגלם המשובחים והאיכותיים ביותר, שנבחרים על ידי הצוות בקפידה. אנו מאמינים ביצירת הרמוניה בין החוויה הקולינרית שמוצעת באירוע לבין הקונספט ואופי העיצוב שלו. כשיש תיאום בין השניים נוצרת חווית האירוח המושלמת והטוטאלית שאנו שואפים לה כל העת. באירועים העסקיים שלכם תוכלו לבחור את מגוון המנות שיוגשו, אופי הגשתן, ולבצע התאמות אישיות ומיוחדות. האורחים שלכם יוכלו להנות גם משירותי בר האלכוהול ובר הקפה שיעמדו לרשותם לאורך כל האירוע.

האפשרויות בלתי מוגבלות

אנחנו מאמינים שגם השמים אינם הגבול כשמדובר בהפקת אירועים אצלנו, ולכן האפשרויות בלתי נגמרות. ניתן לערוך אצלנו אירועי בוקר מרשימים ושלווים, או אירועי ערב חגיגיים ומלאי ריגושים.

באירועי הקיץ שלנו תוכלו לחגוג ולהתקרר במי הבריכה הצוננים, ובאירועי החורף להנות ממי בריכה מחוממים. אנחנו כאן בשבילכם, לתכנון כנסים מקצועיים ומוקפדים לעובדי החברה שלכם. להפקת מסיבות חברה צבעוניות וחגיגיות שמטרתן להרים לכולם את המורל ולהעלות את רמות המוטיבציה. להשקת תערוכות ייחודיות, או לכינוס מסיבות עיתונאים מרשימות. אנו מוכנים להגשים את היוזמות והרעיונות שלכם על מנת להפיק לכם אירוע מהחלומות. אצלנו בטאו ריזורט אירועים, קיימות אינספור אפשרויות לעיצוב המקום, ולמיתוג האירוע בהתאם לקונספט שתבחרו. הצוות שלנו יעשה הכל על מנת לראות את החיוך על פניכם ועל פני האורחים שלכם.

צרו קשר

האירוע שלכם מתחיל כאן !

הפקת האירוע העסקי

אירוע עסקי לא שגרתי תמיד כשמגיע אלינו לקוח לערוך אירוע עסקי, אנחנו יודעים שהוא מחפש לערוך אירוע קצת שונה. האווירה, העיצוב, האוכל המעולה, את כל אלה מעריכים אנשים שיודעים שללקוחות או לעובדים שלהם מגיע משהו מיוחד. ושלא תבינו לא נכון, זה יכול להיות גם אירוע קלאסי לחלוטין, אבל עם הטוויסט של טאו. בואו שבו איתנו לפגישה ותראו מה אנחנו יכולים לעשות
במתחם האירועים ״טאו ריזורט״, תוכלו למצוא את כל המרכיבים לקיום אירוע עסקי איכותי ומוצלח, שעבדים שלכם לא יספיקו לדבר על האירוע בין אם מדובר באירועי חברה, כנסים, הרצאות, אירועי סוף שנה, הרמות כוסית, השקות, אירועי מכירות או ימי גיבוש. 

מתחם טאו ריזורט אירועים הקסם של המקום גורם לכל אורח להתנתק ממקום העבודה ולחשוב על חופשה בריזורט מהמולת היום ולחוות את יופיו של החופש. 

המתחם מציע חלל סגור, גן וקבלת פנים תחת כיפת השמיים, עם פינות ישיבה המשקפים לבריכה שחייה ועוד.

למתחם רישיון עסק לאירועים עד 800 משתתפים בישיבה וחניה צמודה התואמת את גודלו. במקום ניתן להנות משירותי קייטרינג, בר משקאות, במות, מערכת הגברה ותאורה, מערכת מולטימדיה ושטחים נרחבים בהם ניתן לשלב אטרקציות נוספות כחלק מחוויית אירוע בלתי נשכח!

לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

רן מנהל חטיבה עסקית
077-8042176

התחל שיחה עם נציג
💬 טאו ריזורט אירועים
גן אירועים במרכז טאו ריזורט אירועים
שלום 👋
איך אנחנו יכולים לעזור לך?