החזון שלנו הוא החלום שלכם

כשהתחלנו את דרכנו בטאו ריזורט אירועים, חלמנו לייצר חווית אירוח שלא נראתה עדיין בישראל. החיבור העמוק שלנו לעולם הפקת האירועים מלווה אותנו כבר במשך שנים, ורצינו להקים מתחם אירועים משלנו. אולם אורבני שנוכל לטפח באמצעות כל הניסיון שצברנו עם המון תשוקה, יצירתיות ואהבה לעשייה שלנו.

 הקמנו גן אירועים אורבני יפהפה במרכז, נגיש ומותאם לאירועים של עד כ-700 אורחים. המקום המושלם להגשמת חלומות, וליצירת ימים מושלמים, וזיכרונות בלתי נשכחים בחייכם. השאיפה שלנו היא ללוות אתכם בתהליך ההגשמה שלכם, מהרעיון הכי קטן ועד לחלום הכי גדול. בין אם חלמתם על חתונת בריכה בימי שישי, או על חתונה אורבנית וקלאסית בשעות הערב.     אנו רוצים לייצר בעבורכם את חווית האירוח האידאלית ביותר, שתשאיר טעם של עוד לאורחים שלכם.

חווית אירוח שמרגישה כמו חופשה

כשתכננו את אולם האירועים האורבני שלנו, דמיינו את התחושה שתעטוף את כל מי שיגיע אליו. רצינו שהאורחים שלנו ירגישו שהם יכולים להתנתק לכמה שעות מחייהם השגרתיים. אין תחליף לתחושת ההנאה הנובעת מאווירה של נופש, חופש ואפשרויות בלתי מוגבלות.

מתחם האירועים מרהיב ביופיו ומעוצב בסגנון אקלקטי וטרופי, שנוצר בהשראת אתרי ריזורט יוקרתיים ומובילים בעולם. רצינו לתת למעמד טקס החופה את הגוון הרומנטי שראוי לו, ובחרנו למקם אותו במקום מיוחד. עיצוב החופה על המים מסמל את האהבה הגדולה של בני הזוג שמשתקפת וזורמת לכל עבר. חשבנו על דרכים נוספות לשדרג את חווית האירוח במקום ולהפוך אותה למיוחדת במינה. החלטנו שהמתחם יכלול בריכה, שתאפשר למקסם את רמות ההנאה מהאירוע, בכל עונה ובכל זמן ביום. רצינו להעצים את חווית הנופש והחופש של האורחים, ולכן בנינו תפריט קולינרי עשיר ואקזוטי. התפריט כולל מגוון טעמים משלל תרבויות חובקות עולם, ומשתלב באופן הרמוני עם העיצוב של המקום.

חוויה קולינרית ייחודית ובלתי מתפשרת

אצלנו בטאו ריזורט אירועים, מאמינים שהחוויה הקולינרית של האורחים שלנו יכולה לעשות את כל ההבדל.

 כשחיפשנו את שף הבית שלנו, רצינו לוודא שהוא יהיה מספיק יצירתי ומנוסה. בנוסף, חיפשנו גם דמות שתוכל לנצח על צוות מרשים של טבחים מקצועיים. חשוב לנו שבאירועים גדולים שמוגשות בהם 800 מנות, כל מנה תהיה מדויקת ולא פחות ממושלמת. סיפור האהבה שלנו עם שף הבית, אסי שמלוב, התחיל כבר מזמן וכנראה שלא ייגמר לעולם. לשמלוב ניסיון של שנים, בקיאות ומומחיות במגוון חומרי הגלם שעומדים לרשותו, ויצירתיות שאין שניה לה. השף שלנו מצליח ליצור טעמים ייחודיים ולהשאיר בפיהם של האורחים שלנו רק שבחים וכמיהה לטעום עוד ועוד. התפריט שלנו עונתי, ומותאם אישית בהתאם לבקשת בעלי האירוע.

צוות מנצח

אנחנו מאמינים שמאחורי אירוע מנצח עומד צוות מנצח. מסיבה זו השקענו בחיפושים במשך זמן רב,    וליקטנו בפינצטה את אנשי הצוות המקצועיים והמסורים שלנו.

הם מוכיחים לנו בכל אירוע מחדש את מידת ההשקעה והטוטאליות שלהם כלפי הלקוחות שלנו. אנו עובדים עם הספקים האיכותיים והאמינים ביותר בשוק ופועלים בהתאם לרישיון עסק ותעודת כשרות. אנו מאמינים במתן השירות הקשוב והאנושי ביותר ללקוחותינו, מתוך ההבנה שמדובר בהפקת אירועים משמעותיים בחייהם. חשוב לנו שתבינו שאנו מוכנים ללכת עם הלקוחות שלנו לאורך כל הדרך. אנו רוצים להגשים איתם ביחד חלומות גדולים ומרגשים וליצור תחושה של קסם אמיתי באוויר.

צרו קשר

התחל שיחה עם נציג
💬 טאו ריזורט אירועים
גן אירועים במרכז טאו ריזורט אירועים
שלום 👋
איך אנחנו יכולים לעזור לך?